Spojení M&M’s s největším cyklistickým závodem planety možná na první pohled překvapí, ale podle oficiálního prohlášení má výrazný symbolický význam. V tiskové zprávě stálo:

„Už 50 let si slavné barevné bonbony vyráběné v Haguenau v Alsasku získávají srdce Francouzů a staly se trvalou součástí jejich života. Dnes druhou největší čokoládovou značku ve Francii kupuje třetina francouzských domácností.“

Partnerství má připomenout, že M&M’s nejsou jen globální produkt, ale i součást francouzské průmyslové a kulturní historie.

Čokoláda vystihuje ducha Tour

Ředitel Tour de France Christian Prudhomme partnerství vítá a zdůrazňuje společné hodnoty:

„Jsme nadšeni, že můžeme navázat spolupráci s M&M’s, jednou z nejoblíbenějších sladkostí ve Francii. Je to značka, která dokonale ztělesňuje hodnoty pospolitosti a radosti, jež k Tour de France patří. Celé rodiny si užijí zábavu, až projede karavana!”

A právě karavana, dlouhá řada reklamních vozidel jedoucích před pelotonem, bude místem, kde M&M’s uvidí fanoušci nejčastěji. Vedle sýrů či automobilů s obřím pracím práškem tak přibudou i barevné postavičky čokoládových hrdinů.

Symbolický i ekonomický význam

V závodě, který sledují stovky milionů fanoušků po celém světě, jde o partnerství s obří marketingovou silou. Jen v továrně Mars Wrigley v Alsasku pomáhá ročně 750 zaměstnanců vyrábět a distribuovat 72 000 tun M&M’s, určených pro evropské i světové trhy.

Barevné čočky v karavaně a Tour de France po boku jednoho z nejznámějších sladkých brandů planety? Spojení, které na první pohled působí nečekaně, ale v očích organizátorů i fanoušků dává překvapivě velký smysl.